söndag 6 februari 2011

Gult är fult, visst?

Sitter här och biter på naglarna. Har budat på en gul lampa och nu är det inte lång tid kvar... Eller jo det är några timmar som just nu känns mer som en evighet. Tyvärr är att det är inte bara jag som vill ha den. Jag hade ju hoppats på att andra ansåg att gult är ful och lät den vara. Men nej, sådan tur har inte jag. Fast man vet aldrig. Kanske, kanske får den flytta hem till mig ändå.

Under tiden biter jag vidare på naglarna och hoppas att jag har turen på min sida :)

Uppdatering. Jag förlorade. Det var en fight in i det sista och tyvärr var det inte hem till mig som den fina gula lampan flyttar.

/P


4 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Här hänger en gul bumling i hallen & sen står en kubenlampa i sovrummet på hyllan vid sängen. Ja & sen var det den där bumlingfuskisen som jag aldrig fått upp som står i garderoben... Gult är aldrig fult! Håller tummen att den blir din!

KRAM LISA

fiaelia sa...

gult är sketasnyggt!
KRAM

Krutrut-Lisa sa...

FAN ta den som stal lampan från dig! Nästa gula lampa jag hittar här i Norrland blir din. Löfte.

KRAM LISA

Anonym sa...

Det är ju fasen att man aldrig kan få ha sin budgivning ifred. man bara önskar att ingen ser, ingen vill ha. Det är sällan så bara!

Hoppas du hittar en som vill bo hos dig snart! :)

Kram