fredag 11 juni 2010

Vi drar till landet

Äntligen är jobbveckan över. Den var omänskligt stressig. Nu är det två någorlunda lugna dagar innan jobbcirkusen tar fart igen. Tur är väl då att jag och Balder är förvisade till att vara på landet när husse bjudit hem sina barndomsvänner.
Vi åker i morgon bitti. Får se hur det går att vara ensam mitt ute i ingenstans. Säkert jättebra. Jag har i varje fall bestämt att jag bara ska sitta på en sten i djupaste skogen och nollställa hjärnan. Det behövs. efter att i en veckas tid vaknat 30 min innan jag ska gå upp av tankarna på allt jag måste hinna med och inte får glömma... Det snurrar som en karusell i knoppen och magen knyter sig. På väg till jobbet var jag redan åksjuk och kraftigt illamående av den snurrande karusellen av tankar.

Trevlig helg.

Over and out!

/P

4 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh du behöver ledigt hör jag, vad sköööönt =D.

Ha det super i stugan, önskar jag kunde åka till en
kramar

Anne o Malte sa...

ha det jättegott på landet, det är mumma för själen, kram

Elin sa...

Hoppas att ni får det jätte mysigt. Pust .. ditt jobb låter inte kul :(

Kram
Elin

Annelie och Grabbarna sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Rödhåriga är vi gott om i våran familj! :) Trevlig helg!