måndag 14 juni 2010

LÄSALÄSALÄSA

När jag burit omkring med boken (ibland t om upp till 3 böcker samtidigt) i väskan under flera månader utan att orka läsa... Laddade jag ner Storytel på mobilen. Nu undrar jag bara: Varför gjorde jag inte det tidigare? Det är även ett bra "sömnpiller" när en nattuggla som jag ska sova.

Nu har jag lyssnat klart på Lilla stjärna och funderar på om jag även ska lyssna på boken Människohamn som jag kånkat omkring på allra längst i väskan, men bara lyckats läsa 15 sidor ur. Och med massor med böcker i lurarna att välja mellan lär jag ju inte läsa den boken på det vanliga viset, det blir nog till att läsa även den med öronen :)
/P

3 kommentarer:

Sigrid sa...

Människohamn är såå bra!! Det är iof Johns alla böcker! Måste få tummen ur och köpa mej den senaste :)

Ingela, Zeb, Indy sa...

Människohamn är super! Alla hans böcker är super! =) Men att lyssna på dem går inte. Jag måste läsa själv. Annars omnar jag! =)

Krutrut-Lisa sa...

Det var på en äng av de blå blommorna jag tappade min mobil. Men fina är de. Vi ser framemot att LYSSNA på Alvtegens nya i augusti. Kanske vi ska starta en bokklubb?

KRAM LISA