torsdag 20 januari 2011

Länkkärlek


Efter lite bussdrama* på väg hem från jobbet idag satte jag mig tillrätta på bussen och tog fram ajfånen ur fickan. Surfade runt bland favoritbloggarna som bara är en MÅSTE varje dag. Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag fick se att jag fått länkkärlek från finaste norrlandstjejerna Lisa Rut & Gunda uppe i Hundsvall. Åh vad glad jag blev! Tack snälla. Självklart kommer även jag sprida lite kärlek över internet.

* Bussen sladdar in vid busshållplatsen och gled flera meter på blank isgata innan han fick stopp på bussen. När vi väl skulle kliva på och var halvvägs in börjar bussen att köra i fullfart igen och busschauffören får panik och bara skriker. En skakig chaufför kör sedan vidare och jag kom som tur var hem utan skador. Puha!

Inga kommentarer: