måndag 20 juni 2011

*Pustar ut*

Efter en veckas nervös väntan på paketet med mitt Traderafynd och några vändor med desperat mailande fram och tillbaka hade jag gett upp hoppet. Var helt säker på att posten slarvat bort paketet. Men så plötsligt låg den där i brevlådan, Inslagen i brunt papper och massor med frimärken. Min nya illgröna klänning! I nyskick, endast använd en gång av den förra ägaren och en klänning som jag tittat på tidigare när de fortfarande syddes upp men som idag inte kan köpas längre... Den var som ny och färgen underbar!
Bara ett sak kvar som kunde ställa till det: Passar den?

JAAA!

Den satt helt perfekt och var sååå fin på.

Den ska bäras på bröllopet vi är bjudna till i sommar och jag slipper för första gången i mitt liv springa i sista sekunden och leta kläder för att sedan desperat köpt något jag egentligen inte vill ha.

Nu är det bara en sak som återstår... Vad ska jag har för skor till?

/P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lycka!
Om vi får se kort på klänningen så kan vi kanske tipsa om fina skor..?

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vad kul! Men snälla, snälla en bild!? :)

fiaelia sa...

ja, visa! visa! KRAM