onsdag 6 oktober 2010

Oktober...






... och hösten är som vackrast just nu. Jag kan komma på mig själv bara stå och njuta och dagdrömma mitt bland alla sprakande färger. De stunderna behövs för just nu är det mycket...

*Ny tjänst som som innebär ännu mer jobb på dagarna
*Renovering (som alltid)
*Kurser
*Redigering av miljarrrders bilder på bröllop och dop
*Illustrationer

Det mesta är roligt och självvalt, men dygnet har alldeles för få timmar och jag är trött mest hela tiden.

För er som undrat så hittade jag tillslut en klänning till bröllopet som var i helgen. Jag behövde aldrig gå i pyjamas* som jag var nära på att göra när jag kände mig riktigt desperat :)

*Ja, jag övervägde verkligen om det skulle vara någon som märkte om jag drog på mig en pyjamas på festen.


/P



2 kommentarer:

Unknown sa...

Härliga bilder med härliga färger!

Hoppas att ny tjänst, med mer att göra om dagarna också innebär ny lön med mer pengar av med de andra dagarna ;)

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vackra bilder!

Vilken tur att du slapp pyjamasen! =)