söndag 6 juni 2010

LURAD

Alltså jag var helt säker på att det var en hund jag hade. En sån som äter köttiga ben och som enligt vissa även småbarn. Idag insåg jag att jag är lurad. Det är en ko jag har i familjen. En idisslande ko. Ja ni ser ju dagens bildbevis. De bilderna säger väl allt? Min ko råmade till och med i morse när vi var och badade. Jo det är sant! Då trodde att det var *gubben som satt i solstolen på stranden som sa MUUUUUUUU. Ja inte bara en gång, utan TVÅ!
Nu vet jag bättre det var B A L D E R heeela tiden.

Jösses!

Nä, nu måste jag googla på "KO" för att se hur man tar hand om en sådan.

*I morse när vi var vid sjön, var det faktiskt en man i badbyxor som satt i en solstol på stranden som sa MUUUU. Det MÅSTE bara varit gubben som lät. För det var bara han där... ja och så vi förstås. :)

/P

3 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Balder väljer i alla fall ett grässtrå i taget. Doriz kör på som värsta gräsklipparen.

Anonym sa...

Tack och lov för fler tummar och tassar som hålles! Vi behöver alla vi kan få tag på nu känns det som. :) Inget motbud kom idag -peppar peppar!!

Kramar

Mirre sa...

Hellu, haha. Bellman är också en ko. Han står verkligen och betar ;)

kram