tisdag 8 mars 2011

Mums!

Akvarellsemla fotad med iphone.

Det är självaste fettisdagen idag. Det var självklart inte den första semlan för i år. Senast i söndags åkte vi förbi konditoriet efter att vi hade gått en långpromenad i solen och köpte oss varsin semla. På vägen hem ringde det i hussens telefon och han var tvungen att åka iväg en sväng INNAN vi hann dricka kaffe! Jag höll på att svimma. Jag satt och spanade på semlan och tillslut blev det en snabb akvarell som fotades med telefonen och ett MMS skickades till hussen med ett ett desperat: -NÄR KOMMER DU HEM?!!!

Hussen hann inte hem innan jag glupskt hade ätit upp min semla :)

/P

3 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Hahaha F kom hem med semlor igår... mitt favoritbageri hade han åkt förbi. När jag säger: Ska vi äta dem nu eller ikväll?
Så svarar han: Du klarar inte dig så länge...

Tänk. Vad lika du å jag är. Semlalove!

KRAM!

fiaelia sa...

JAG hade kastat mig i bilen och hem jag! den där bilden får det ju att vattnas i munnen (trots att jag åt tre [!] semlor igår...). jättefin!
KRAM

Ingela, Zeb, Indy sa...

Nä det förstår jag! Vem kan vänta på en semla!? =)