torsdag 17 februari 2011

Hipp hipp hurra för Elsa idag (*igår)

Elsa fyller hela 8 år! Det kan man inte tro när man ser henne yra omkring som en liten valp av lycka som när det vankas middag, när vi får besök eller när det letas kottar. Lycka är vad hon sprider omkring sig varje dag. Därför ska bästaste Elsa firas med pompa och ståt och massor med gott. Precis som hon vill ha det.

HIPP HIPP HURRAAAA!!!

*Jag vet inte vad jag ska skylla på mer än att jag är senil, på riktigt. Men jag har tänkt VARJE dag på att Elsas födelsedag närmar sig. När den stora dagen väl var här var den som bortblåst ur mitt minne. Tills hussen frågade på kvällen att: -Är det inte Elsas födelsedag i dag? Jovisst var det det.

/P

5 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Grattis finaste Överbettan!

Kram från oss i norr!

Anonym sa...

Hurra på din 8 år + 1 dag -dag Elsa!
Härligt med ett piggt yrväder i den åldern :)

Kram

Malin sa...

Hipp hipp hurra=)

Elin sa...

Ett sent Grattis till Elsa. Hahaha, ja du missade de förra året oxå.

kram

fiaelia sa...

HIPP HIPP HURRA i dag också för Elsa, tycker jag!