tisdag 8 februari 2011

B som i bensinmack

Vad ska jag fota som börjar på bokstaven B? Jag har ju faktiskt världens bästa Balder här hemma, men syns så ofta här ändå. Jag funderade vidare.
B... bbbb... b... b som i bajs*... hundbajs... NEJ FY vad äckligt! Urk! Det kan jag ju inte fota. Men en bajspåse då? NÄJJE!
På väg hem från jobbet åkte vi förbi en bensinmack. Där har vi det tänkte jag. Så får det bli.

Varsågod mina vänner här ger jag er mitt bidrag på bokstaven B.

*Alltså, det blev bara så när jag på hundpromenaden funderade på bokstaven b samtidigt som jag plockade upp efter dem när de gjort nr 2. Ville bara klargöra att det vanligtvis inte är något jag brukar fundera på och absolut inte fota ;-)

/P

3 kommentarer:

sofie sa...

Hej! Jag hittade din blogg genom en bloggdesign-sida som behandlade det extremt irriterande området större bilder i blogspot utan att det bara blir pixligt. (du hade ställt en fråga där för tusen år sedan haha) Jag får det verkligen inte att funka och precis som du har vill jag ha! Om du har lust så vore det underbart om du ville svara hur man gör.
Annars så får jag nöja mig med att sitta och titta vidare på din sjukt fina hund! :)

Anonym sa...

Haa vad KUL! Inget du skulle fota i vanliga fall antar jag :)

Well done!

Kramen

fiaelia sa...

bra jobbat utanför boxen där! ;) gillar färgerna och kompositionen!
KRAM