måndag 5 april 2010

Nystart


Vi välkomnar våren & välkomnar er till vår nya hörna på nätet!

Efter många om och men gjorde jag slag i saken och bytte ut den gamla sidan till denna nya. Voila! Med nya färger och lite mer svängrum, hoppas jag (om jag bara kunde lösa bildmysteriet)
Vi hoppas att även ni hänger med oss hit (den gamla sidan finns kvar att titta igenom). Trots att jag inte kan ett smack om uppbyggnad av sidor eller datorer har jag många gånger känt mig begränsad över de färger, layout och de teman som fanns att välja mellan. Många gånger letade jag igenom alternativen men kom alltid fram till att den jag redan hade var den mest passande.
Så även om det känns lite vemodigt att lämna det gamla, så är det samtidigt spännande med något nytt... Jag är stolt att jag alldeles själv lyckats redigera sidan i HTML som jag faktiskt inte kan ett dugg om. Men det kommer med all säkerhet att ändras och fixas här tills jag är helt nöjd.

Välkomna!





Uppdatering: Jag lyckades lägga in bilden utan att den är alldeles "pixlig" men det verkar krångligt... Jag undrar hur jag skall lyckas med nästa blid. Den som väntar får se ;)

3 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Åh så fint!

Välkomna till ny eter.

KRAM LISA

Anonym sa...

Nu har även jag hittat hit! Puss Sara

Mirre sa...

Nu minsann hoppas man få se mera blogginlägg och besök hos mig ;)

kram